Flying Icon
گلی گم کرده ام.. - پرپر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرپر
دلنوشته های فاطمه..
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

یا حسین

 

خودم دیدم که صحرا لاله گون بود
خودم دیدم که دریا رنگِ خون بود
خودم دیدم فضای آسمانها
پر از إنا إلیه راجعون بود
خودم دیدم که نور چشم زهرا
جراحات تنش از حد فزون بود
خودم دیدم که بر هر برگ لاله
نوشته این سخن با خط خون بود: 
 

گلی گم کرده ام میجویم او را
به هر گل میرسم،میبویم او را
اگر یابم گلم در این بیابان
به آبِ دیدگان می شویم او را...
 

اگر چه در کنار نهر علقم
ز گریه منع کردند خواهرم را
خودم دیدم که زهرا ناله میکرد
خودم دیدم سرشک مادرم را
مکن منعم اگر با این همه داغ
زنم بر چوبه ی محمل سرم را
گلی گم کرده ام میجویم او را
به هر گل میرسم میبویم او را
خودم دیدم کبوترهای معصوم
همه سر زیر پرها برده بودند
خودم دیدم که گلهای نبوت
ز بی آبی همه پژمرده بودند
همان جایی که فرزندان زهرا
بجرم عشق،سیلی خورده بودند 


 http://vip.opload.ir/vipdl/94/7/yasobahar/Rowze-Shab-11-Owji[1].mp3 




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 94 آذر 11 :: 3:7 عصر

پیوندها
لوگو
خدای من و ای پروردگارم.. جز تو مرا کسی نیست..
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 264085
امکانات جانبی
http://iqna.ir/Hadith/gallery/1617.swf


ساینـــــآ کد


Susa Web Tools