Flying Icon
می خواهی؟؟؟ - پرپر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرپر
دلنوشته های فاطمه..
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

یا لطیف


توانگر شو


#توانگر_شو

میخواهى توانگر شوى؟

ثروتهایى را که "الان" دارى بشناس،

مثل یه خنده از ته دل،

یه قلب لرزان که به موقع تکان میخورد و نه "بی موقع" 

یک کسیکه همیشه  منتظرت وامیسته ...

یه کارمند که پشت سرت غیرتیه هنوز،

یه مدیر که همیشه براى نگرانیهات وقت داره،

یه معلم یا شاگرد یا ارباب رجوع که واست دعا میکنه،

یه پیک موتورى تیزُبز  و فرز که مسوولیت شناسه،

یه همسایه پایه تو خوشحالیها و دل گرفتنهات؛

یه دورهمى با صفا که همه با هم با صداى بلند  آواز قدیمى میخونن : دختر همسایه شباى تابستون...

یه مادرزن باصفا که میدونه شامى پوک  بهترین افطارى توست؛

یه رفیق جونى که باهاش صدتا جوک قدیمى تکرارى هم که بگى،  عشق میکنه 

یه بغل مَشتى که آبلمبو شى از فشار دوست داشتن به کورى چشم ابلیس...

راستى ثروتهاى الان تو چیست؟

#علیرضا_شیرى 




موضوع مطلب :

          
پنج شنبه 95 شهریور 25 :: 8:17 عصر

پیوندها
لوگو
خدای من و ای پروردگارم.. جز تو مرا کسی نیست..
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 10
  • کل بازدیدها: 264124
امکانات جانبی
http://iqna.ir/Hadith/gallery/1617.swf


ساینـــــآ کد


Susa Web Tools